Bahagia di Kampom Halaman

Monday 24 August 2009
syukur.. dipanjangkan umur oleh Allah untuk aku balik bertemu mata berjabat tangan berpelukan dengan ahli keluarga dan kawan2 sahabat handai yang dicintai. saja mahu berkongsi kegembiraan di blog ni.

sampai2 je klia, amin sambut aku kat KLIA dengan bawak nasik kukus Bangi yang terbaekkkkk.

sampai klantan plak, femli aku da ready nak celebrate birthday aku kat kedai colek kerang terbaekkkk kat pulau melaka. thanx ayah umi n adik2. lev ue ol : )

esoknye pule, bergegas ke kl ntok berjumpe sahabat handai iaitu seri, nadia, fatin, aisyah, wana, dila, mighoh di shah alam. mereka menyambut hari jadi ku dengan supraisnye. thanks kawam2. tak expect pon. sumpah aku mmg sayang korang. kawan sampai mati okkeh? : )

lepas bersuka ria bergalak2 dengan gfZZZZ di KL dan shah alam, aku balik kb sekejap sebab nak join kursus ESQ kat perdana resort. subhanallah. banyak gile kowt yang aku dapat. yang paling best, Pak Andi from Jakarta tu sgt best bagi ceramah motivasi. u'll be remembered : )

pastu gi kl balik sekejap lepas kursus motivation tu sebab nak ngambat poso ntok makan makanan KL yang besh2 serta memenuhi undangan mami ntok membantunya memindah rumah serta undangan sahur pertama bersama since ill be back bukak puase pertama dengan femli di kelantan. : ) hanya Allah tau yang terbaik, kita manusia hanya mampu berdoa. tapi ape2 pun. aku takkan pernah lelah untuk yakin akan pertolongan Allah. kerana Allah itu tau ape yang terbaik untuk hamba-hambaNya. ehhhh ape pasal aku cam da lari topik neh? hahahahhahaha layannnn zasss

sekembali di kb, moment terbaekkk is dapat berbuka bersama ahli keluarga, walaupun tak cukup korum, tapi aku cukup bahagia dapat bersama femli. TQ Allah kerana memberi femli yang terbaekkkkk untukku.

so ape lagi kalo da balik KB kan, planning demi planning untuk berjumpa kenalan2 n sahabat2 handai telah di buat. so far, aku da jumpe la ari tu ngan nadiah, anies, syazwan, mubin, afiq azman, juwe, capik ase, leweng, keecah and dayah. and another more coming in. yaaiyyyyyy! cant wait ntok berbuka puasa ramai2 di Food Village esokk! jumpe di saneee!

Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Ramadhan Al-Mubarak ini.
Salam sayang,
Masyhi Norddin.

2 comments:

baby doctor said...

salam kak masyhi! ya Allah u ulang alik kl-kb cam pegi kedai runcit blakang rumah jek. hahah dah la baru balik. respekk! nways, m goin back on d 12th oredi. alhamdulillah kamel dpt cork, ireland :) kak masyhi take care ya.. kirim salam family jgk. insyallah ada rezeki, kita jumpa lagi~

masyhi norddin said...

jemput datang plymouth la kamel, datang tau.

Post a Comment